Re: Wyrok śmierci

Autor: Grzegorz Szyszl'o (znik_at_avalon.wbc.lublin.pl)
Data: Mon 03 Nov 1997 - 01:00:23 MET

"Krzysztof Szymanski" <chris_at_use.com.pl> wrote:
>Informuję, że z chęcią wykonam wyrok śmierci na Billu Gates oraz na
>wszystkich bez wyjątku pracowników MICROSOFT-u i jestem pewien że każdy
>Sąd uniewinni mnie - posiadam Windows 95OSR2PL oraz IE4beta2 a także MS
>Office 97.
>

>--
>KaPeS

Niech twa wiara w prawdomownosc BG bedzie niezlomna. Spojrz
na reklamy jakie niegdys krazyly. Bylo tam mnostwo ach'ow i ech'ow.
Nie wierzysz w to co tam powiedziano ? oj nieladnie. bardzo
nieladnie. Tylko nie mow ze ci sie cos wiesza. Jesli nawet cos
takiego zobaczysz, uznaj to za przypadek szczegolny, lub .... fatamorgane.
Skoro reklamy mowia ze to sie nie wiesza, to znaczy ze sie nie wiesza
i koniec. A poza tym pudelka z tym softem sa takie ladne i kolorowe.
I w dodatku z hologramami :)