Re: Upgrade BIOS'u

Autor: Grzegorz Szczepański (wwzm_at_polbox.com)
Data: Sun 02 Nov 1997 - 23:22:46 MET

Michał Kochanowicz <komichal_at_polbox.com> napisał(a) w artykule
<3456F0B1.60667984_at_polbox.com>...
> Mam nieco podstarzały BIOS Ami ('95) i korci mnie żeby mu upgrade
> zrobić. Czy możecie mnie owiecić gdzie można go dostać i ile to
> kosztuje?
>
> Pozdrawiam
> Michał Kochanowicz
> komichal_at_polbox.com

Na stronie http://www.ping.be/bios/numbers.shtml jest sporo biosów i
linków. może znajdziesz odpowiedni do swojej płyty (program do zapisywania
FLASHAMI też). A przy okazji to swojego DataExperta VX miałem z Ami,
zrobiłem upgrade na Awarda i wszystko jest ok. Nowy bios ma wsparcie dla
LS-120, zniknęły problemy z PnP i co najważniejsze teraz działa z MMX !!!
Moim zdaniem warto było zaryzykować.

Pozdrowienia i powodzenia...

--
Grzegorz Szczepański