Re: Plug in PDF w M$IE - ja go nie chce!!!

Autor: Andrzej Popowski (popej_at_friko.onet.pl)
Data: Sun 02 Nov 1997 - 18:10:28 MET

Sun, 02 Nov 1997 07:43:19 GMT, duane_at_priv.onet.pl (DUANE) piszesz:

>hEJ
>
>Wspaniale plug iny w windowsach sa moze i uzyteczne, ale ja ich nie
>zawsze potrzebuje. Chodzi o to ,ze IExpl po kliknieciu na skrot do
>pliku PDF, otwiera najpierw Acrobata i potem go pokazuje.
>Jak to zrobic, zeby sie po prostu pytal, czy go otworzyc, czy zapisac
>na dysk (w netszkapie trzeba bylo usunac plik nppdf32.dll)? Probowalem
>w typach plikow w options, ale sie boje ze potem nie bede mogl
>otwierac ich pod winda... Ktos ma jakis pomysl?

Prawda, ze glupota :-(

W IE 3.02 mozna zaladowac plik pdf klikajac prawym klawiszem myszy w
skrot, a nastepnie wybrac opcje "zapisz jako plik".

W IE 4.0 beta to juz nie dziala, opcja nie jest aktywna :-(
Pozostaje jedynie odczekac na zaladowanie zbioru do Acrobata, a
nastepnie odszukac go w cache eksplorera. Kopiowanie z cache udalo mi
sie zrobic tylko w oknie DOSowym :-(

Dodatkowo dokumentacja Acrobata ostrzega, ze po otwarciu pliku i
wbraniu z menu opcji zapisz, zbior nie bedzie poprawnie zapisany :-(

W rezultacie tez chetnie sie dowiem, jak usunac tego plug-ina.

Pozdrowienia,

Andrzej Popowski