Re: Nie kupujcie w Optimusie - bo ma Ciulasta' gwarancje.

Autor: Radoslaw Poplawski (XXXradekp_at_usa.net)
Data: Sun 02 Nov 1997 - 11:18:37 MET

On Sat, 01 Nov 1997 14:07:09 GMT, michun_at_polbox.com (Tomasz Michun) wrote:

>On Sat, 01 Nov 1997 10:24:36 GMT, XXXradekp_at_usa.net (Radoslaw
>Poplawski) wrote:
>
>(ciach)
>
>Myslisz, ze tylko w tym przypadku?
>A sprobuj w jakiejs innej firmie w Polsce oddac do naprawy drukarke
>HP. Jakakolwiek. Na gwarancji. co uslyszysz? Ze nalezy zaplacic za
>dostawe do producenta. (Czyli Warszawa, przez firme Servisco).

Jezeli tak sobie zastrzegli w umowie, to maja prawo. Ale od takiej umowy
mozna odstapic...

PS. Moja drukarka HP zostala wyslana do W-wy na koszt sprzedajacego.

Radoslaw Poplawski (Wroclaw) http://yi.com/home/PoplawskiRadoslaw/

--
F1: http://www.kki.net.pl/f1/
F1LC: http://www.kki.net.pl/f1/competition/competition.html