Re: Modem Zoltrix 33.6 int.voice - problemy (chyba z

Autor: Andrzej Turek (andre_at_kr.onet.pl)
Data: Sat 01 Nov 1997 - 13:41:40 MET

   Słuchaj, miałem podobny problem z tym samym typem modemu.
Najprawdopodobniej ma on uszkodzony przekaźnik. Kolega Jarek, który Ci
odpowiedział, również zna ten problem. Być może - tak jak
twierdzi - jest/była to jakaś felerna partia. Nie ważne. Problem
rozwiązałem w ten sposób, że zaniosłem modem do sklepu, w którym
go kupiłem i został on wymieniony, bezproblemowo na inny. Na razie
jest wszystko OK i mam nadzieję, że tak będzia dalej.
   Oby tylko.

Pozdrowienia...

   ANDRZEJ TUREK andre_at_kr.onet.pl
   os.Oświecenia 9/59 andrello_at_friko.onet.pl
   31-635 Kraków
   tel: (0-12) 648-78-96 http://friko.onet.pl/kr/andrello/