Re: który MMX lepszy?

Autor: Daniel Fenert (fenert_at_friko.onet.pl)
Data: Sat 01 Nov 1997 - 18:42:28 MET

Mam plastika. Plastiki sa lepsze z tego powodu ze mozna je
niesamowicie podkrecac, a poza tym nie ma mozliwosci zeby to byl szlif
(metalowy z wierzchu)... z ceramikami moze byc roznie.
PS. Plastik nie musi byc pudelkowy...

On 31 Oct 97 13:55:40 GMT, "Piotr Kalmus" <abcd_at_polbox.com> wrote:

>Krótkie pytanko:czy jest różnica między IPBB 166MMX czarnym(chyba plastik)
>a tym samym tylko szarym,takim jak wszystkie inne pentiumy?

Daniel Fenert mailto:fenert_at_friko.onet.pl
Don't waste your time on smileys. Go gib something.
Maybe I'm not a smart man... but I know what a fiend is...