Re: Caviar vs Fujitsu

Autor: Radoslaw Poplawski (XXXradekp_at_usa.net)
Data: Sat 01 Nov 1997 - 17:50:47 MET

On Thu, 30 Oct 1997 09:41:22 +0100, "Leszek A. Szczepanowski"
<twinsen_at_Eleet.iele.polsl.gliwice.pl> wrote:

>Mam Caviara 1,6 GB juz od chyba 2 lat (nie pamietam dokladnie).
>Porownawczo mialem Fujitsu 1,6 GB. No wiec stwierdzam autorytatywnie,
>ze Caviary sa po prostu _SZYBSZE_. Malo ktory producent dyskow,
>oferuje 8 ms dostepu, Fujitus mialo 10, wszystkie inne ktore
>testowalem - 9 - 14, ale 8 ma tylko Caviar. Transfer testuje
>zawsze poleceniem hdparm -t /dev/hda czyli Linuxem i jest to
>dosc wiarygodny test. W powyzszych przypadkach: Fujitsu: 3,5 MB/sek,
>Caviar: 4,1 MB/sek. Plyta Asus TVP4.

Jaki to chipset?
Seagate Medalist Pro 2.5GB na FX (hdparm) circa 5MB/s.

Ciekawe, ze wyjatkowo szybki (jak ogolnie Quantumy) byl tez Quantum Fireball
1.3GB.

Radoslaw Poplawski (Wroclaw) http://yi.com/home/PoplawskiRadoslaw/

--
F1: http://www.kki.net.pl/f1/