Re: Czekanie na sygnal

Autor: Lech Klaude. (claude_at_polbox.com)
Data: Sat 01 Nov 1997 - 12:44:34 MET

Daniel Fenert <fenert_at_friko.onet.pl> napisał(a) w artykule
<3458ee87.984152_at_news.tpnet.pl>...
> TAK WIEM GOWNO 95 NIE POMOZE, wiec dlatego pytam o komendy modemu.
> Nie mam do niego instrukcji - kupilem go za grosze na gieldzie i
> dostalem go do reki, nawet bez woreczka ;'-(
> USR Sportster 14400 Internal bez Voice'u.

To po co sie tak meczyc i wyzywac na ten system. Wykasuj go poprostu.
Dowolny inny system, napewno pomoze rozpoznac kazda rzecz kupiona w
dowolnym miejscu, i nawet ja przetestuje i wydrukuje instrukcje obslugi...

Pozdrawiam "12"