Re: Low-

Autor: 30_at_c.ca
Data: Sat 01 Nov 1997 - 09:46:17 MET

Przemo Karlikowski wrote:

> Sformatowałem niedawno mój dysk EIDE SEagate 1.1Gb poleceniem z BIOSa
> Awardowskiego Low-Level format.
> Konsekwencje? Twardziel o transferze 2.5Mb/s pracuje jak 8 calowa
> dyskietka.

 zanim go wywalisz... masz chyba inna' opcje. Sprawdz date produkcji
 lub ile lat gwarancji Seagate ma na europe.
 A jesli nie ma to nic nie szkodzi.
 W USA maja wszystkie dane.,

 Za "woda' " jest na ogul 3-lata.W 95 % wymieniaja' ,
 chyba ze ktos' poslugiwal sie mlotkiem.

 A na koniec wyslij w ciemno do seagate do USA.To ich wina ze ci padl
dysk.
 Na poczcie napisz na kwitku ,iz jest to " gwarancyjna reklamacja"
 , bo ci moga' wpakowac clo .

 W liscie do Seagate nie pisz zadurzo o Twoich experymantach z dyskiem.
 Po prostu "chodzil , przestal , zrobiles format [zwykly],
 I prosisz o wymiane.

 to tyle co ci moge podpowiedziec.....

 PS >> Konkluzja. Trzy lata gwarancji wystarczy aby nie bawic sie low
       formatem ,tylko odsyla sie do firmy lub oddaje.
       Bad sectors --to warunki gwarancji

 Osobiscie nielubie dyskuw Seagate.{ z dawnych czasuw}.