Usypianie dysku pod Win95

Autor: Andrzej Wałkanis (jug_at_wrc.cmp.p)
Data: Fri 31 Oct 1997 - 22:29:29 MET

Czesc,

Mam 486 -133 z plyta na U8886BF/U8881F,
usiluje uruchomic oszczedzanie energi. Pod Dos'em
wszystko dziala dobrze, pod Windows'ami oszczedzanie
nie wlacza mi sie jesli jest sprawdzana aktywnosc dysku,
po recznym wymuszeniu uspienia komputer przechodzi
natychmiast w stan aktywny. Jesli wylaczy sie kontrole aktywnosci
dysku komputer poprawnie przechodzi w kolejne stany oszczedzania
lecz dysk po wyznaczonym czasie nie usypia.
Moim zdaniem nie jest to kwestja swapa:
a. 32MB RAM'u,
b. przy recznym wymuszeniu przejscie w stan aktywny nastepuje natychmiast.
Czy ktos zna jakis sensowny sposob poradzenia sobie z tym problemem?

Sprawdzalem na dwu roznych plytach obie na ukladach UMC ( AmiWinBios i
AWARD)
i z dwoma dyskami Caviar i Seagate z tym samym skutkiem.

Prosze nie odradzac mi oszczedzania energi, komputer caly dzien chodzi
jako automatyczna sekretarka a przy ilosci telefonow 3 do 5 ma to sens.
Wieczorem zas moge je sobie recznie wylacyc.

Andrzej.