Re: Czekanie na sygnal

Autor: Daniel Fenert (fenert_at_friko.onet.pl)
Data: Fri 31 Oct 1997 - 09:13:08 MET

TAK WIEM GOWNO 95 NIE POMOZE, wiec dlatego pytam o komendy modemu.
Nie mam do niego instrukcji - kupilem go za grosze na gieldzie i
dostalem go do reki, nawet bez woreczka ;'-(
USR Sportster 14400 Internal bez Voice'u.

On Wed, 29 Oct 1997 15:12:27 GMT, ladzk_at_ite.waw.pl (Dariusz K.
Ladziak) wrote:

>Przeczytaj wreszcie instrukcje modemu... Naprawde na klikaniu myszka w
>windozie swiat sie nie konczy! I czas przypisany do przecinka i czas
>oczekiwania na sygnal linii w wiekszosci modemow daja sie konfigurowac
>czy to przez wyslanie stringu inicjujacego czy tez przez trwale
>zapisanie w modemie indywidualnego profilu. Nie wiem jaki modem, nie
>mam spisu Hayesa pod reka, to konkretnych komend nie podam, ale w
>windozie wlasciwego suwaka NIE ZNAJDZIESZ!!!
>
>Darek

Daniel Fenert mailto:fenert_at_friko.onet.pl
Don't waste your time on smileys. Go gib something.
Maybe I'm not a smart man... but I know what a fiend is...