Re: Czy wymienić 200 MMX na P II

Autor: Przemyslaw Mikosz (przemekm_at_friko.onet.pl)
Data: Fri 31 Oct 1997 - 01:37:51 MET

> Jako posiadacz PII 300 mowie Ci : plyte MUSISZ zmienic i obudowe, bo do
> pII sa tylko plyty ATX, a ram po co zmieniac?

sa tez plyty AT dla PII, ale faktycznie znikome ilosci.
warto kupic jedynie najnowsze plyty z chipsetem 440LX.
W tym przypadku nalezy rowniez wymienic ram (z edo na sdram)
poza tym pII maja od przyszlego tygodnia staniec (przynajmniej u mnie :)
wiec moze warto ?

cennik czesci PC znajdziesz:
http://friko2.onet.pl/bb/cennik/

Pozdrawiam