Re: Nie kupujcie w Optimusie - cd

Autor: bartass_at_polbox.com
Data: Thu 30 Oct 1997 - 23:22:31 MET

On 30 Oct 1997 13:24:54 GMT, Jerzy Kekus
<jekeus_at_student.uci.agh.edu.pl> wrote:

> Mysle ze tej opini o markowych producentach nie mozna
> przenosic na wszystkich producentow. Ja osobiscie kupilem
> komputer DTK ponad rok temu i jak do tej pory dziala bez
> awarii i problemow niekompatybilnosci software ze sprzetem.
> Poza tym maja strone z aktualnymi sterownikami i biosami,
> tak ze Bios do mojej plyty zdolalem uaktualnic w tym czasie
> cztery razy.

Przede wszystkim firma O ,nie produkuje komputerow markowych. Za takie
uwazam komputery z podzespolow przez ta firme , lub specjalnie dla
niej wyprodukowanych. Firma O natomiast posiada jedynie pare ladnie
wygladajacych na scianie certyfikatow, a komputery montuje z tych
samych czesci , co kazda mniejsza firma.Najlepsze numery odwalali na
samym poczatku , ale to bylo dawno i nieprawda