Re: Sampling przez SB albo GUS...HELP!

Autor: milosz danielewski (mdaniel_at_friko.onet.pl)
Data: Thu 30 Oct 1997 - 19:05:56 MET

On 30 Oct 1997 13:08:31 GMT, Mariusz Jarocki <maryan_at_cc.uni.torun.pl>
wrote:

>Heja,
>
>szukam programu do samplowania (mam dostep do SB i GUSa). W sumie
>'Rejestrator dzwieku' z W'95 wystarczylby gdyby nie mial idiotycznego limitu
>60 s dzwieku (pamieci nie brakuje, chyba ze 48 MB to malo....). A chodzi tu
>o stereo 16bit 44.1 kHz. Aha, NIE chodzi mi o sampling z CD! Jak ktos ma
>namiar na taki programik, prosze o szybka odpowiedz... dziex.

 Mala uwaga: zwykly GUS Klassik ma sampler 8 bitowy, wiec na nim nie
posamplujesz 16 bit. Do takiego samplowania powinien ci wystarczyc
jakis tracker np. Fast Tracker 2 - bez problemu znajdziesz go w sieci,
a do W95 to np. Sound Forge, ale to juz masywniejszy warez.

milosz danielewski