Re: Bill Gates

Autor: Bartosz Walecki (barti_at_kki.net.pl)
Data: Thu 30 Oct 1997 - 18:55:22 MET

Andrzej Lewandowski, lewando_at_ibm.net says...
<...>
> Juz wricil i zarobil. Mnostwo ludzi zarobilo na "krachu gieldowym". W
> srode rano kupowali jak wsciekli. Miedzy innymi IBM skupowal swoje
> akcje. Juz wszystko prawie wrocilo do normy. Bogaci stali sie jescze
> bogatsi...

Mylsle, ze nie chodzi li tylko o tzw. "myslenie socjalistyczne" ale
rowniez, a moze przedewszystkim o taki nurt.
Tzn. "jest obecnie w modzie" aby jezeli sie juz zabiera glos na newsach
to wyslac przynajmniej jednego posta w stylu "...to gowno g95...cos tam,
cos tam...", smieszy mnie to bo czasami trafiaja sie nawet takie posty:
"...mam problem z Win95 - a tfu!!! i Wodrdem95...", po poscie widac,ze
czlowiek ten ma pirata, nie wie w dodatku jak go obslugiwac ale sie
"pluje" bo cos mu nie chodzi.Dlaczego Ci wszyscy "niezadowoleni" nie
przsiada sie np. na Linuxa ktory jest ponoc "bezbledny"??????
        Zupelnie natomiast w "zlym smaku" jest wytykanie bledow Linuxa, OS/2
itp.Mimo, ze np grupa pl....linux ,az roi sie od postow:
"nie chdzi mi karta dzwiekowa Pomocy",
"zawieszaja mi sie Xwindows"
"zawiesza mi sie jadro X.X.X"
"jak odzyskac pliki z padnietego ext2 ?"
itp. ale jest to przeciez system bez bugow :))))))))))))
        Taka obluda spotykana jest powszchenie wsrod Polakow i mysle ,ze
trzeba sie do niej przyzwyczaic.

P.S Ostrzegam "nawiedzonych", ze nie podejmuje dyskusji na temat
wyzszosci W95 nad czyms tam..., bo poprzednio nie braniac nawet w95 bo
tez znam jego wady okrzyczany zostalem ..... - nie da sie powtorzyc :o)

--
Bartosz Walecki
nick: barti