Re: Oszukanie modemu.

Autor: Jarek Kupczyk (jarekk_at_omega.mech.tuniv.szczecin.pl)
Data: Thu 30 Oct 1997 - 12:45:32 MET

26 Oct 1997 15:43:37 GMT, "AWA" <iwonka_at_microsoft.com> był łaskaw
wyrazić się:

[ciach]

>Moze ktos z szanownych listowiczow wie jak wmowic modemowi, ze wlasnie
>na lini jest sygnal dzwonka lub programowi ze modem sygnalizuje tenze
>dzwonek?

Są numery używane prze monerów z telepsa do testowania. Mi "podał" go
facet który montował telefon. Działa to tak:
podnosisz słuchawkę
ciągły sygnał
wstukujesz ten numer
nadal ciągły sygnał
wstukujesz swój numer
nadal ciągły sygnał
odkładasz słuchawkę
on oddzwania (prawie natychmiast)
podnosisz a tam... ciągły syganał :-)

nie wiem ile to kosztuje. (prawdopodobnie darmo)

niestety co centrala to inny numer :-((( Hint: zaprzyjaźń się z
lokalnym monterem...

Jarek
 Jarek Kupczyk ICQ:1130421 KAHN: Jaros | Cyberstrona Jarosa: |
  jarekk_at_omega.mech.tuniv.szczecin.pl |http://priv.onet.pl/sz/jaroz/|
Nic co obce nie jest mi obce-Fox Mulder| Jak grac w sieci, mody, soft|