Re: Plyta GA-586ATE

Autor: Marcin Szplit (ezmms_at_eden.tu.kielce.pl)
Data: Thu 30 Oct 1997 - 11:55:10 MET

Ta strona to http://www.gigabyte.com.tw Powinna tam byc instrukcja do tej
plyty . Jesli nie bedzie to mam taka do skserowania. Jesli ci sie chce
jechac do Kielc.Nie uzywaj tej plyty pod NT nie chodzi wtedy stacja 3,5".
Tak poza tym to dosc przyzwoita plyta z chipsetem FX. Zdaje mi sie ze moga
byc problemy z procesorami dwunapieciowymi (jak np wszystkie MMX) ale nie
sprawdzalem (u mnie chodzi z P133 i P100). Ostatnia wersja BIOS do tej
plyty to 2.30 i jesli ja masz to plyta pokazuje czy masz pamieci EDO czy
nie.
Marcin Szplit
Politechnika Świętokrzyska
e-mail: ezmms_at_eden.tu.kielce.pl