Re: Kupno K6 i VIA Apollo VP2

Autor: Piotr Goral (pgoral_at_elektron.elka.pw.edu.pl)
Data: Thu 30 Oct 1997 - 11:23:47 MET

Piotr Traczykowski <rawdall_at_phys.uni.torun.pl> wrote:
: Czy ktos zn adres WWW w Polsce (najlepiej Torun, Bydgoszcz, Warszawa) firmy
: ktora prowadzi sprzedaz procesorow AMD K6 233 i plyt opartych na chipsecie
: VIA Apollo VP2/97 (VP590), ewentualnie moze ktos zna ceny w firmach w
: Warszwie tych rzeczy od razu mowie ze ceny gieldowe odpadaja.
: I jeszcze jedne, moze ktos ma taki zestaw, bo z tego co wiem to Intelowski
: chipset TX wymieka przy VIA590.
: A, i tak dla porownania, ile kosztuje P233MMX ?
:
: --

: "Warto zajrzec w paszcze Smierci, tylko po to,
: aby wyrwac jej zlote zeby" - Hrun Barbarzynca

: http://class1.phys.uni.torun.pl/~rawdall
: rawdall_at_class1.phys.uni.torun.pl

widzialem takowe na gieldzie (nie wiem dokonca czy VP1 czy VP2 - nie przyglodalem
sie - szukalem czegos innego) ale byly b. drogie (drozsze od ASUSA) - zdrugiej
strony szybkosc wieksza niz TX i cacheowanie kilkuset MB (moj TX bidulka tylko
64 - ale w domu mistarcza - a w powaznych zastosowaniach trzeba syatsze chipsety)

aha te nowe chipsety Apollo maja wsparcie w linuxie i widzialem ze niezle
daja czadu - pozatym sa bardzo stabilne (jezeli tylko nie uzywa sie jakichs
badziewnych seagate - ale nikt nie kupuje seagate i plyty za 7 baniek)

--
    Piotr Goral
    Wydzial Elektroniki i Technik Informacyjnych Politechniki Warszawskiej