Re: Nie kupujcie w Optimusie!-escom wcale nie jest lepszy

Autor: gWoZDz (gwozdz_at_kki.net.pl)
Data: Thu 30 Oct 1997 - 08:02:02 MET

> Escom wcale nie jest lepszy.
> Wiadomosci goscia wykraczajace poza "pseldo system W95" sa mierne (moze
> nawet naganne). Nie maja pojecia co sprzedaja. Chcialem kupic karte
> sieciowa, sprzedawca nie widzial pod co jest suport na dyskietce !?!

Nie wiem czy moge uogolniac, ale wg mnie nie warto kupowac zadnych
"markowych" kompow. Najlepiej, jak juz to ktos tu stwierdzil kupic w malej
firmie. Optimus, Escom sprzedaja najgorszy syf, ale np. z Compaq wcale nie
jest lepiej. Sprzet markowy, a w zwiazku z tym same problemy (mialem do
czynienia z Deskpro 2000 - jak sprobujesz go rozbudowac czyms nie
firmowanym przez Compaq, to nie mozna przewidziec reakcji). Najlepiej
skladac samemu. A jesli ktos sie nie za bardzo zna na sprzecie, to w
momencie zamawiania sprzetu nie powinien dac tego po sobie poznac - oni na
to czekaja.!