ABIT+166MMX

Autor: Michal Korzybski (mkor_at_manta.univ.gda.pl)
Data: Wed 29 Oct 1997 - 13:20:25 MET

Hej,

Kupilem komputer (wow!), oczywiscie wszystko osobno.

I zaczelo sie:
- mam (jeszcze) plyte ABIT PX5 z procem Intel 166MMX
- 16 MB EDO
- video: #9 FX Motion 531
- CD firmy ACER x8

Zainstalowalem Linuxa. Puscilem kompilacje jadra i
wywalilo error sig11. Czyli sprzet.
Wstawilem procesor Intel 120 podkrecilem do 133 i
puscilem jeszcze raz. Poszlo.
Pojechalem wymienic procesor. Wstawilem nowy 166MMX.
Znowu sig11.
Wstawilem pamiec zwykla 8MB (z tym MMXem) i poszlo.
Pojechalem wymienic ram.
Jeszcze nie wiem czy bedzie chodzic.

Moje pytanie: czy jest taka mozliwosc, zeby to
faktycznie byl walniety ram? To dlaczego bylo ok
z ta 120ka (system wtedy niezle obciazylem a i tak
poszlo).
Czy moze to plyta? Moze ktos taka ma i wie co nieco?

Na koniec dodam, ze to nie tylko Linux. Win95 tez pada
tylko nie wiem kiedy to wina sprzetu, a kiedy systemu.

Dzieki za wszelka pomoc. Piszcie szybko, bo musze
na dniach wymienic plyte, jezeli to ona.

thx

 Michal Korzybski        mkor_at_manta.univ.gda.pl