Re: Czekanie na sygnal

Autor: Daniel Fenert (fenert_at_friko.onet.pl)
Data: Wed 29 Oct 1997 - 11:12:21 MET

No wlasnie to nic nie dalo.
W poludnie jak podniose sluchawke od telefonu to musze czekac kilka
sekund na sygnal... To pewnie z powodu ruchu.
Wczesniej i pozniej nic takiego nie ma miejsca -- podnosze sluchawke i
sygnal jest od razu!!!
Rozwiazanie ktore proponujesz (wylaczenie rozpoznawania sygnalu) to
nie jest to -- czy rano, czy wieczor musialbym czekac te 10 sekund...
Zastanawiam sie czy jest mozliwe aby modem czekal na "sygnal
wybierania" i dzwonil jak sie pojawi (po 2 czy po 10 sekundach)

Moj modem nie moze doczekac sie na ten sygnal i G95 pisze zeby "Brak
sygnalu wybierania..... sprawdzic czy modem jest podlaczony do lini"

Posrednim rozwiazaniem jest podniesienie sluchawki, poczekanie te
kilka sekund na sygnal i nacisniecie "Polacz"

Mieszkam w Krakowie - centrala 422 .. ..

On 29 Oct 1997 06:53:46 GMT, "Maciej Wyczawski"
<maciekw_at_dumb.iinf.polsl.gliwice.pl> wrote:

>Tak czeka dluzej, ale w dalszym ciagu na sygnal z linii. Jak go nie
>rozpoznaje to sie nie doczeka. W tej sytuacji to chyba tylko wylaczyc
>rozpoznawanie sygnalu a przed numer wstawic dobraną eksperymentalnie ilość
>przecinków. ATDT,,0202122
>Poza tym to ten opis problemu wogule mi sie nie podoba. Wyglada mi to na
>to, że tam jest w opcjach już teraz wyłączone rozpoznawanie sygnału linii i
>modem kęcąc w ciemno jeśli sygnał jest sygnał natychmiast łączy się a w
>południe a gdy następuje zwłoka to kręci gdy sygnału jeszcze brak. Dlaczego
> [...]

Daniel Fenert mailto:fenert_at_friko.onet.pl
Don't waste your time on smileys. Go gib something.
Maybe I'm not a smart man... but I know what a fiend is...