Re: Nie kupujcie w Optimusie!!!!!!!!!!!!!!!!

Autor: Witold Przygoda (wp_at_cyberdude.com)
Data: Tue 28 Oct 1997 - 20:54:30 MET

lewando_at_ibm.net (Andrzej Lewandowski) wrote:

>Bardzo liberalna polityka i klient powinien byz zadowolony. W Ameryce
>placi sie tak czy siak, niezaleznie gdzie sie karte kupilo. i to
>kosztuje karte plus $75 za godzine pracy, $50 minimum.

W Niemczech kiedys kupilem koputer - byl gotowy zestaw, zaklejony,
zapakowany, wiec tanszy, ale nie pasowala mi karta grafiki. Chcialem
koniecznie inna kupic. Gosc w sklepie od razu poradzil mi... zebym
sobie sam wymontowal "stara" (tzn. ta co byla w zestawie), przyniosl
i wymienil za doplata na ta co chce (doplata: bo byla drozsza cenowo).
Gdybym tego nie zmienil sam, zabulilbym 50 DM za usluge wymiany karty
w (sic!!!) bylo nie bylo nowym komputerze, ktory wlasnie kupowalem :)
Czas i firma: VI.95, ESCOM.

wp