Re: AMD K6 166 ?

Autor: Kazimierz Debski (kazdeb_at_chemia.pk.edu.pl)
Data: Tue 28 Oct 1997 - 10:27:43 MET

> Raporty serwisowe wykazywaly problemy w osludze
>32 bitowych aplikacji (np extender DOS4GW ) na AMD K5, nie wiem
>czy podobnie jest z K6.

Witam,

Kiedys bylem posiadaczem AMD486 DX4-120 MHz i mialem problemy z extenderem
DOS4GW, choc ja sadzilem ze przyczyna lezy po stronie wspolpracy z dyskiem.
System wieszal sie podczas odwolan do dysku (zaswiecala sie dioda HDD i ...
wisimy). Teraz mam AMD K6-166 i nie mam zadnych problemow z tym extenderem.
Powiem wiecej, nie mam zadnych problemow z HDD bo przedtem chodzil troche
dziwnie.

Kazek