Re: CTX Futura 15 UA

Autor: Piotr Sobczak (piotrs_at_tch.waw.pl)
Data: Tue 28 Oct 1997 - 09:35:21 MET

Tomasz Jarnot napisal (-a) :

> Kilka slow o tym monitorku. Mialem go przez dwa dni na testy i oto jakie
> wyciagnalem z ogladania go wnioski :
[...]
> Wg mnie najlepszy monitor na rynku 15-calowek .

Zgadza sie, ten monitor jest R_E_W_E_L_A_C_Y_J_N_Y. Katojemy go w firmie juz
drugi tydzien i nadal nie moge wyjsc z zachwytu i az sie wierzyc nie chce,
ze to CTX. Cena tez jest extra, troche ponad 1200 zl netto.
Jest juz tez 17", wyglada wlasciwie tak samo jak 15" ale oczywiscie wiekszy
i parametry lepsze (tez Sony Trinitron, ciagnie do 92 kHz czyli 1600x1200 w
72 Hz) a i cena tez niezla (~2500 zl netto). Postarali sie w CTXie,
naprawde.

Piotrek