BitWere czy jest coś zamiast ?

Autor: skibbi (era2000_at_friko.onet.pl)
Data: Tue 28 Oct 1997 - 08:03:30 MET

Witam wszystkich

Moje pytanie dotycz programu BitWere dołączanego do niektórych modemów
łączy on ciekawe funkcje ale ma jedną - dla mnie - okropnie uciążliwą wadę.
Mianowicie gdy ktoś do mnie dzwoni i chce wybrać jakąś skrzynką np faxową
musi wybrać numer tej skrzynki i.......... nacisnąć ten nieszczęsny
krzyżyk. Jak to komuś wcześniej wytłumaczę to wie o co chodzi natomiast jak
ktoś dzwoni do mnie po raz pierwszy to nie ma pojęcia o jaki krzyżyk mi
chodziło.

Moje pytanie jest takie -

CZY jest jakiś program który nie chce krzyżyka po naciśnięciu numeru
skrzynki?

Napiszcie

PS Nie chodzi mi koniecznie o freewere

--