Re: Maly problem z IE 40 PL beta

Autor: andrad (andrad_at_tamcotec.com)
Data: Tue 28 Oct 1997 - 01:55:38 MET

Ja tez sadzilem ze ostateczna wersja IE 4.0 bedzie dzialac normalnie, niestety
pomylilem sie i to bardzo. Zaczolem uzywac amerykanskiej wersji ze wzgledu ze
mieszkam w Kanadzie i klopoty sie zaczely. Strasznie spowalnia system i w
poruwnaniu do Communikator 4.03 jest duzo wplniejszy. Trzymaj sie od tego z
daleka
Andrzej