Re: Podkrecanie proca jeszcze jeden raz

Autor: Jaroslaw Lis (lis_at_papuga.ict.pwr.wroc.pl)
Data: Mon 27 Oct 1997 - 21:46:44 MET

Slawomir Sidor <cwaniak_at_kis.p.lodz.pl> wrote:
: Witam.
: Poniewaz znowu glosno o podkrecaniu procesorow ze 166 do 300 na 10 minut.
: To ja chcialem sie zapytac jak podkrecic (zworek nie mam a do biosu nie
: umiem wejsc) procesor Z80A. Posiadam ZX Spectrum 48K i chcialem na nim
: poszalec. Nie wiem tylko jak podkrecic procesor .. no i jeszcze ULE by trzeba
: bo mi obraz zniknie.

Musisz chwycic za lutownice i kwarc wymienic.
Po czym zlutowac sobie interfejs do monitora, bo na TV to juz nie pojdzie,
ale na jakiejs EGA czy VGA ...

J.