problem z ntkami.

Autor: Andrzej Bednarczyk (andrzej.bednarczyk_at_polkomtel.com.pl)
Data: Mon 27 Oct 1997 - 18:15:29 MET

Siema.

        Zainstalowałem NT 4.0 WKS no i... zaczęło się. Chodzi równolegle
z g95 OSR2. Oczywiście zrobiły sobie bootmanagera. Niby wszystko dobrze,
ale: NT nie widzi cd-roma. Cedek jest dosyć stary - Mitsumi x2 z własnym
kontrolerem - ale g95 wykryły go bez problema na podstawie jakiśtam
wewnętrznych sterowników.

Problem 1: Jak go doinstalować w entkach ? może ktoś ma jakieś drivery
do entek do niego albo wie jak je wyciągnąć z 95... ze sterowników mam
tylko dosowskie typu mcdae.sys...

Problem 2: związany z bootowaniem. Mam dwa dyski, w sumie 4 partycje. Na
C jest 95. D to drugi dysk, na którym jest Dos 6.22 (wchodzi jako D bo
to primary partition). E i F to pozostałe partycje pierwszego dysku. Na
E jest NT. NT sobie zrobiło pliczek boot.ini gdzie ma informacje jak i
co bootować. Chcę dodać możliwość zbootowania z dysku D (który do
niedawna miałem jako główny). Proste dopisanie na końcu tego pliku
komendy

D:\="MS DOS" przez analogię do wyższej nieco linii
C:\="Microsoft Windows"

owocuje wywaleniem sterty wyzwisk zaczynających się od Page Fault (po
komunikacie "NT Detect v4.0 checking hardware").

Może ktoś wie o co chodzi i może mi pomóc ? Z góry dzięki. Aha, te dyski
to Caviary jeden 2.5 GB (master), drugi 850 MB (slave).

Greetz.