Re: Oszukanie modemu.

Autor: Zbigniew Olearczyk (ZBOLE_at_star.kul.stalwol.pl)
Data: Mon 27 Oct 1997 - 15:17:36 MET

On 26 Oct 97 at 17:03, AWA pisal(a):

> Czesc,
>
> Kupilem sobie modem ( Cardilal Connecta 56K SP) i usiluje skonfigurowac
> program do obslugi automatycznej sekretarki i takich innych ( Phone Tools
> Graphic).
> Problem w tym, ze by sprawdzic nowe ustawienia musze prosic kogos by
> zadzwonil do mnie, nie jest to wygodne ani dla mnie ani dla otoczenia.
> Moze ktos z szanownych listowiczow wie jak wmowic modemowi, ze wlasnie
> na lini jest sygnal dzwonka lub programowi ze modem sygnalizuje tenze
> dzwonek?
>
> Z gory dziekuje,
> [...]
Wiekszosc central (cyfrowych) posiada usluge pozwalajaca na sprawdzenie
wlasnego dzwonka :))
Podajesz sekwencje jakies tam #46* (dokladnie nie pamietam) i centrala po
kilkunastu sekundach dzoni do Ciebie.
Jak chcesz po wiekszym odstepie to zamow budzenie ;)))
    Zbyszek

 Zbigniew Olearczyk \ | - ^ | / zbole_at_star.kul.stalwol.pl
   Stalowa Wola \ (.| o | O |.) / www.kul.stalwol.pl
   Filia WNS KUL --^^^------xxx------^^^--