Re: 2MB na HD i piosenki w MP3

Autor: Rafal Lukawski (budda_at_dumb.iinf.polsl.gliwice.pl)
Data: Mon 27 Oct 1997 - 11:32:44 MET

Artur Prajs <apmaster_at_NOSPAM.sz.onet.pl> wrote:
> dobry,

> czy jest jakiś sposób na ściągnięcie piosenek (4-5MB) w MP3, jeżeli na
> twardzielu mam 2MB dostępnego miejsca (tyle dają na uczelni)
> dzięki za wszystkie podpowiedzi

Można ściągać na raty - warunek konieczny: serwer (FTP) musi dawać
możliwość ciągnięcia pliku nie od początku - czyli wszystkie serwery
NT odpadają. Ostatnio próbowałem wykonać reget na jakimś Solarisie
i.. też dupa :(( 'REPLY MARKER MUST BE 0' czy jakoś tak

.. tylko nie znam klienta, który pozwala ustalić od którego bajtu ma
ciągnąć plik.... :( - tak to jest jak się nie ma quoty

Jeżeli interesuje Cię konto bez quoty, to zobacz:

http://dumb.iinf.polsl.gliwice.pl/upgrade/upgrade.html

--
Rafal Lukawski
email : budda_at_dumb.iinf.polsl.gliwice.pl or rafluka_at_zeus.polsl.gliwice.pl