Re: Drgajacy monitor

Autor: R.Zylla, Lodz-Baluty (zylla_at_ck-sg.p.lodz.pl)
Data: Mon 27 Oct 1997 - 11:41:06 MET

At 09:15 10-27-97 +0100, you wrote:
>Witam,
>
>Mam monitor nieznanego pochodzenia - brak jakiejkolwiek
>informacji o producencie w instrukcji - oznaczony SUPRCOM SV1485.
>Od pewnego, raczej dluzszego czasu zauwazam poziome drgania
>ekranu (pi razy oko 5drgan/sek) o niewielkiej amplitudzie, co
>jest szczegolnie uciazliwe, gdy patrze z bliska (jako krotkowidz
>czesto zdejmuje okulary :-( ).
> Czy ta wada da sie jakos zneutralizowac,

  Neutralizacja wady krotkowzrocznosci to wlasnie okulary :)
  I nie powinienes ich zdejmowac ale raczej zalatwic sobie
  druga pare do patrzenia z bliska.

  Ale jesli chodzi o monitor to jesli zaplaciles za niego
  ponizej 700 PLN to niemasz co wymagac idealu. Sprzedaj
  go (nawet ze strata) jakiemus dalekowidzowi.
  Moze ta wada monitora mu nie bedzie przeszkadzac.

> czy trzeba myslec o zmianie monitora?
>W95 OSR2, P120, MS-4407 PCI SI1 VGA CARD.

  Raczej tak. Doplac pareset PLN do monitora i zaoszczedzisz
  na kolejnych zakupach okularow, ktore cie czekaja jesli
  nie bedziesz oszczedzal wzroku.