BITWARE I BITPHONE - problem z mikrofonem

Autor: Jarek Zelazko (radar1_at_friko.onet.pl)
Data: Sun 26 Oct 1997 - 23:04:51 MET

Mam taki problem, że jak gdzieś zadzwonię BITPHONEM, to ja ich słyszę
a oni mnie nie. I to niezależnie od tego czy ustawię, że ma brać
sygnał z mikrofonu podłączonego do modemu czy do karty dźwiękowej i
niezależnie od tego gdzie podłącze ten mikrofon. Ustawiałem głośność
mikrofonu w Windzie na maxa i babka w biurze numerów cały czas
powtarzała: halo proszę mówić głośniej albo przepraszam ale nic nie
słyszę.