Re: Pro¶ba o pomoc - programowanie Flash EPROM

Autor: Piotr ¦lifirski (pisli_at_free.polbox.com)
Data: Sun 26 Oct 1997 - 20:44:26 MET

Bartek Kaczynski wrote:
> Naprawde nie masz kumpla z plyta ktora ma mozliwosc flashowania?
> Metoda "Hot swapping" jest najtansza (moze nie jest zbyt
> "zdrowa").
> _bartek
> --
> --------oooOOOOOO K A C Z Y OOOOOOooo-----------
> mailto:bart_at_polbox.com
Wyobraź sobie, że są płyty z wlutowanym EPROMem. Ja mam taką,
więc nie mogę sam tego zrobić, moi kumple podobnie.
Mam też płytę 486, ona jednak nie obsługuje tego modelu EPROMu.
Tak więc widzisz, że mam problem - większość serwisów nie zna
nawet słowa programator. A przecież nikt mi nie da płyty, jeśli
zobaczy, że podchodzą do niej z śrubokrętem i coś wyjmuję.

Piotr Ślifirski