To nie zart :-)

Autor: Jacek M. Robak (MarcinR_at_eskulap.am.lublin.pl)
Data: Sun 26 Oct 1997 - 16:00:52 MET

 Dzwoni kiedys (jakies 4-5 lat temu) do mnie kumpel o godz 10 wieczorem i
mowi, ze mu laska zrobila cos z komputeram. Mial on jeszcze stary komputer z
dwiema stacjami 5 1/4 cala 360kb i 1,2mb. Pojechalem do niego i wiecie co
sie okazalo.
Ta bida wsadzila dyskietke pomiedzy te dwie stacje (byla miedzy nimi
niewielka szczelina) i miala pecha bo rozlaczyla jakies kabelki.

Innym razem zadzwonila do mnie moja szefowa z placzem, ze w jej komputerze
nie dziala myszka. Pojechalem - fakt mysz chodzi, ale klikanie nic nie daje.
Wykorzystalem wiec umiejetnosc poruszania sie po Windows3.1 przy pomocy
klawiatury (nabyta gdy pierwszy raz zainstalowalem Windows 3.0 a mysz
kupilem kilka miesiecy potem) i wlazlem do opcji myszy.
Okazalo sie, ze jej 8 letni wtedy synek nastawil szybkosc double-click na
maksa.
Nikt nie dawal rady tak szybko klikac, by komputer to rozpoznal.

***************************************
Tamto to prawda.
A teraz zart, ktory kiedys czytalem chyba w polskim playboy-u Stary, ale jak
ktos nie zna to sie ucieszy:-)

Po smierci Bill Gates (ulubieniec wiekszosci czytajacych ta liste) trafil do
Piotra
ten mu mowi
Piotr: -gdzie chcesz isc do piekla czy nieba
B.G: -chcialbym najpierw zobaczyc jak tam jest
Piotr na to O.K.
Najpierw niebo - tam same nudy spiewaja jakies piesni, modla sie
Potem pieklo - a tam plaza, laski, i zabawa.
Gates mowi - chce do piekla.
Po 2 tygodniach Piotr wizytujac pieklo widzi Gatesa jak diably gotuja go w
jakims rondlu i jeszcze kluja widlami.
Gates zwraca sie do niego z zalem - pokazywales mi co innego.
Na to Piotr: To byla tylko wersja Demo.

- Jacek Marcin Robak -
MarcinR_at_eskulap.am.lublin.pl
"Wszystko mozna co nie mozna -