Re: modemy w TPSA Szczecin

Autor: Artur Prajs (apmaster_at_NOSPAM.sz.onet.pl)
Data: Sun 26 Oct 1997 - 01:40:40 MET DST

Witold Przygoda <wp_at_cyberdude.com> napisał(a) w artykule
<345215d4.209157750_at_news.uci.agh.edu.pl>...

> To czemu sobie nie kupisz jakiegos taniego konta u ktoregos z
> providerow i wtedy co najwyzej k**wa bedzie cie brala na owego
> providera :)) - przynajmniej bedziesz mial do tego pelne prawo! :)

z tanim (stosunkowo) providerem ze Szczecina to nie mam zbyt dobrych
wspomnień, trudno się dodzwonić, zrywa połączenie (korzystałem z tej usługi
na okresie próbnym), u innego (drogiego) było ok, ale koszty nie na moją
kieszeń; wracając do pierwszego, nie było sensu, aby płacić za taką usługę,
jeżeli w TP jest podobnie i nie muszę dodatkowo bulić...

wracając do pytania, w lutym pytałem się ile TP ma modemów, powiedzieli, że
60 (stale dodają, podobno), przyłączone były do nich 3 województwa

ludzie ze Szczecina, jaką prędkość transmisji wyciągacie?

--
Artur
I'm gonna let nobody turn me round!