Re: Chłodzenie procesora

Autor: Jacek M. Robak (MarcinR_at_eskulap.am.lublin.pl)
Data: Sat 25 Oct 1997 - 11:16:30 MET DST

>Mam problem, jak poprawić chłodzenie procesora aby radykalnie zwiększyć
>częstotliwość taktowania zegara w moim i166, w tej chwili mam standardowy
>radiator połączony z wentylatorkiem, tandeta za 10 złotych.Wiem że jest
>pasta odprowadzająca ciepło tylko czy ona coś daje, czy warto nią
>wysmarować procesor?

Pasta zdecydowanie poprawia przewodnictwo, ale nie wolno smarowac ja tak
zeby kapalo. Daje sie niewielka ilosc, dociska, troche porusza radiatorem w
aby sie rozprowadzila i koniec. Musi to byc specjalna pasta przewodzaca
cieplo a nie przewodzaca pradu :-)
W radiator i dobry wentylator warto zainwestowac. Niezle sa te dedykowane
dla Cyrixow, bo te procesory potwornie sie grzeja.

- Jacek Marcin Robak -
MarcinR_at_eskulap.am.lublin.pl
"Wszystko mozna co nie mozna -
- byle z wolna i z ostrozna"