Re: modemy w TPSA Szczecin

Autor: Freddy (nurkov_at_polbox.com)
Data: Sat 25 Oct 1997 - 08:05:16 MET DST

Nie mam pojęcia ile jest w Szczecinie modemów, ale mam ten sam
problem.Czasami łączy się źle i się rozłącza albo coś w tym stylu.Wkurza
mnie to.
Często zdarza się tak, że gram sobie w quake i nagle zrywa połączenie
nurkov_at_polbox.com

Ryszard Kurek <rychu_at_fnet.com.pl> napisał(a) w artykule
<34510b09.0_at_news.tpnet.pl>...