Re: Zig Zag kontra TPSA

Autor: Jaroslaw Lis (lis_at_papuga.ict.pwr.wroc.pl)
Data: Fri 24 Oct 1997 - 21:36:09 MET DST

Bamek <bam_at_rubikon.net.pl> wrote:
: Zgadzam się z Tobą. Jest tu kilka listów na temat jak dobrze jest u
: providerów, bo dobre łącze i wolny zawsze numer, tylko mam pytanie: czy
: połączenie z dowolnym providerem u którego wykupi sie konto odbywa się z
: pominięciem TPSA? O ile wiem, jeżeli nie ma się linii dzierżawionej to
: do każdego providera musimy się normalnie dodzwonić, czyli oprócz
: opłaty za konto dostepu i tak płacimy rachunki telefoniczne.

Po prostu luksus [wolnego numeru] kosztuje - w tym przypadku niewiele.

A za polaczenia trzeba placic, nawet jak sie korzysta z "darmowego
Internetu przez 202122".

Dlatego wniosek zig zag jest sluszny - TPSA moze sobie pozwolic
na "darmowy" dostep, bo zedrze z Ciebie pieniadze za telefony..

J.