Re: !!!!! *.WAV => *.MP3 !!!!!

Autor: Sebastian Maleszewski (sebal_at_friko.onet.pl)
Data: Fri 24 Oct 1997 - 12:28:55 MET DST

Grzegorz Szyszl'o wrote:

> crc daje ci to, ze po sciagnieciu wiesz czy plik jest uszkodzony, czy nie.
> analogicznie jak ma to miejsce w przypadku plikow ZIP ARJ czy RAR .

Czyli gdy kompresuje sam dla siebie to dla mnie nie ma znaczenia.

> w przypadku watpliwosci co wyciac (bo to kompresja stratna),
> koder koduje na kilka roznych sposobow ten sam fragment, i wybiera
> sposob najlepszy. ten windowsowy liczy ci szybko dlatego,
> bo on korzysta ze statycznego algorytmu, i liczy tylko raz.
> liczy oczywiscie szybciej, ale przy trudniejszych partiach slychac
> roznice jak piorun.

O wlasnie - dzieki - to bardzo cenne informacje.
Gdybys mi mogl powiedziec, skad moge wziac l3enc w wersji 32 bitowej
do win32. Ewentualnie - skad sciagnac zrodla.
Bo skoro to uzywa go32 to pewnie dostepne sa zrodla i ewentualnie
moge sobie to sam skompilowac pod cygwin32 :)

Sebastian

--
Sebastian Maleszewski, Wroclaw
    e-mail:sebal_at_priv.onet.pl