Re: To nie zart :-)

Autor: Jacek Piskozub (piskozub_at_iopan.gda.pl)
Data: Fri 24 Oct 1997 - 10:36:11 MET DST

Slawek wrote:

> To o czym Ty piszesz ja tez kupie za $1000.
>
> I ciagle w Polsce to jedna piata zarobkow.
> Zreszta to malo istotne, prawda. Ty dobrze wiesz jak jest.

Że jak jest? Że GNP per capita (dochód narodowy na głowę) jest pare razy większy w
Ameryce? Ależ wiem. Wiem też, że komputer mimo to nie jest w Polsce poza zasięgiem
finansowym kogoś, kto naprawdę chce go mieć. Słyszałeś może kiedyś o sprzedaży na
raty?

--
Jacek Piskozub
 mailto:piskozub_at_iopan.gda.pl