Re: Jaki laser - Panasonic, HP, Lexmark czy minolta?

Autor: Adam Bartosik (adbartos_at_ibm.uci.agh.edu.pl)
Data: Wed 22 Oct 1997 - 16:57:04 MET DST

: byscie polecili. W tej chwili zdecydowany jestem na KXP 6300. Co o
: niej myslicie.

Jest wytrzymala na upadki z wysokosci 1 m na twarda nawierzchnie :-)
Poza tym to GDI, wiec strasznie powoli sie drukuje - te 6 stron na
minute, to chyba dla stron testowych... 1 strona z Worda na
pentium100 to jakies 30-50 sekund (dlugo sie nagrzewa). Z Quarka
jeszcze dluzej, ale przynajmniej nie gubi i nie przeklamuje znakow,
choc tez nie zawsze.

Po tym, jak przez kilka dni uzywalem panasonica KXP GDI, mam dosc
wszystkiego, co jest GDI... czas druku 1 strony zblizony do iglowki
:-)

Sorry, moze masz pentium 200, rzecz jasna >= 32 MB, to ci polecam
tego panasonica.

: Drukarka bedzie wykorzystywana do celow biurowych, ale tez czasem do
: wydrukowania na folii (kalce) gotowych materialow do drukarni.

Jakosc z panasonica b. przyzwoita. pododbnie jak z okipage
Tylko ta szybkosc... jesli nie masz czasu na dluugie czekanie, to
wybierz cos innego niz GDI. Taki maly skrot, a tak dlugo sie czeka
:-(

--
Adam Bartosik              mailto:adbartos_at_mx.irc.pl
_/\__/\_/\___           http://mx.irc.pl/~adbartos/