Re: Pytanie

Autor: Synthe (andmielc_at_zsbikmw.zsbikmw.wlocl.pl)
Data: Fri 24 Oct 1997 - 06:31:59 MET DST

andrad wrote:

> Posiadam motherboard SL-586V, procesor Intel pentium 430VX.
> 133Mhz
> 32RAM
> Chcialbym uzyskac 166Mhz nie wiem dokladnie jak sie do tego zabrac.
> Czy ktos moglby mi to dokladnie wyjasnic.
> Andrzej

5 razy ten sam post - myslisz,ze odpowiedz bedzie 5 razy lepsza?
Czy Twoj program nie umozliwia wpisania dluzszego subj. niz tylko
"Pytanie" ?? Polowa postow w tej grupie to pytania - reszta to
odpowiedzi na nie. Zreszta po co ja to pisze - i tak za chwile pojawi
sie nastepny post "Mam problem", "Pytanie", "Pomozcie", "Co robic"
itp ...

Andrzej Mielcarek
Mail: andmielc_at_zsbikmw.zsbikmw.wlocl.pl
IRC : Synthe
UIN : 1158023