Re: Przeróbka Joy'a

Autor: milosz danielewski (mdaniel_at_friko.onet.pl)
Data: Thu 23 Oct 1997 - 20:45:16 MET DST

On 22 Oct 1997 22:23:21 GMT, "Błażej Czeladzki" <blczel_at_priv.onet.pl>
wrote:

>Jak dpiąć dwa dodatkowe przyciski do 2 przyciskowego Joy'a.
>Wiem że mają to być przyciski z drugiego Joy'a (2 joy'e na 1 porcie)
>i wiem na których pinach ale stykanie kabelków nie pomaga.
>
>Czy ktoś robił coś takiego.
>Czy ktoś może pomóc.
>Czy ktoś ma joy'a 4 buttons.

 Nie chce mi sie rozbierac mojej samoroby bo potem bym musial skladac
przez tydzien, ale z tego co wiem to w porcie jest 0 jesli "Fire" jest
wcisniety. Czyli gdy naciskasz guzik to musisz przywierac do masy a
gdy puszczasz to do zasilania. Zalatwisz to przy pomocy 1 tranzystora
( plus kondensator do tlumienia drgan ).

milosz danielewski