Autor: Jaroslaw Lis (lis_at_papuga.ict.pwr.wroc.pl)
Data: Thu 23 Oct 1997 - 19:30:47 MET DST
Marek Sokol <msokol_at_polbox.pl> wrote:
: podczas wizyty w zaprzyjaznionej firmie ulamalem zawias takiej klapki
: przy monitorze dell'a. [...]
: problem jest nastepujacy: serwis della polega na wysylaniu zepsutych
: monitorow do irlandii i odbieraniu naprawionych. czesci nie oferuja
: ZADNYCH !!!!!! [...]
: moze znajdzie sie ktos zyczliwy ktory :
: a) przywiezie klapke (ta zakrywajaca przyciski)
A myslisz ze w Irlandii mozna ja kupic w kazdym sklepie?
Obawiam sie ze samej klapki nie kupisz. A jesli kupisz to tania nie bedzie.
Wyjscia widze dwa ...
1) Kup sobie taki monitor, oddaj klapke :-)
2) szukaj w USA, tam chyba ciut lepiej traktuja klienta.
Albo wejdz Slawkowi na ambicje - niech udowodni ze Dell to znakomita
firma ze znakomitym serwisem, chwyci za telefon i podesle Ci klapke :-)
W odruchu rozpaczy mozna jeszcze sprobowac faxow i listow do prezesa
zarzadu, moze tak sie sekretarka usmieje ze kaze przyslac :-)
J.
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Tue 18 May 2004 - 16:28:52 MET DST