Re: PRZEPRASZAM ZA CRACK DO PAJĄCZKA

Autor: Krzysztof Szymanski (chris_at_use.com.pl)
Data: Thu 23 Oct 1997 - 18:43:10 MET DST

 Innych nie uzywam.

Slowo honoru - wystarczylo raz kupic oryginalny program aby nastepnie robic
regularne upgrade za smieszne pieniadze - oryginalne programy sa po to dla
mnie aby moja dusza byla spokojna, bo po za tym zadnego supporu od
producenta jeszcze nie mialem - szczytem chamstwa jest lekcewazenie klientow
przez Mirosoft.

Gierki:
Close Combat
Patriot
V for victory
Aces of Pacific
Crusader
Stalingrad
ield of Glory
Tycoon
Civilization
1942

Oryginaly, a jakze zarejestrowane.

--
KaPeS
darek napisał(a) w artykule <344F87DA.63E35B2E_at_stgambit.gda.pl>...