Do posiadaczy BigTowerGreen.

Autor: Janusz Kolodziej (stkolodz_at_cyf-kr.edu.pl)
Data: Thu 23 Oct 1997 - 18:05:30 MET DST

On 22 Oct 1997 20:33:06 GMT, "Nick" <nick_at_polbox.com> wrote:

>czesc!
>Jaka macie dlugosc kabla zasilajacego podlaczanego do plyty glownej??-u
>mnie ma on 39cm i wlazi prawie "na chama"(zero luzu).
>Czy w w.w. obudowach sa instalowane jedne i tylko te same typy
>zasilaczy??(opis)-bardzo prosze o kontakt bo nie wiem czy mi nie podmienili
>zasilacza w w.w obudowie.
>--
>pozdrowienia
>nick_at_polbox.com

W sprzedazy jest duzo obudow wygladajacych dokladnie jak
'Green' ale bedacych podrobami (oczywiscie sprzedawane sa za te sama
cene co 'green').
Po czym mozna poznac te podroby:
Do obudowy wrzucone jest 'byle co': za krotkie kable, za malo srub,
otwory nie pasuja do przykrecanych elementow.
Zasilacz - jakis syf. Oryginalne maja firmowe zasilacze
(no, firmowe jak firmowe, ale moze to byc np. Topteck
lub Allsys), z oznakowaniem ze maja wszystkie europejskie
i amerykanskie certyfikaty bezpieczenstwa itp. no i wszystkie
oryginalne 'greeny' jakie mialem w rece mialy wentylator z termostatem
a niektore mozliwosc programowego odcinania zasilania.

JaKo