stuk puk

Autor: T.N.T. SPORT (tntsport_at_complex.com.pl)
Data: Thu 23 Oct 1997 - 18:38:41 MET DST

Zaczynasz mnie denerwowac zasrana cioto...
Powiedz mi jak chce ci sie wysylac to gowno...
A moze sprawia ci to rozkosz seksualna, juz wiem : siedzisz i walisz konia podczas wysylania lub czytania tych wiadomosci...
A moze chcesz miec zapchana skrzynke, co?
Jesli bardzo sie domagasz to ci ja zasypie, ale nie takim szajsem jak ty mi...
To bedzie niespodzianka...
pa pa i milej masturbacji...
podpisano "SYNEK"