Re: HASLO W DUPE CZASLO -help me please

Autor: Jaroslaw Lis (lis_at_papuga.ict.pwr.wroc.pl)
Data: Thu 23 Oct 1997 - 17:20:07 MET DST

Sebastian Maleszewski <sebal_at_priv.onet.pl> wrote:
: Pawel Glowacki wrote:
: > Nie wiem czy to wlasciwa grupa SORRY
: > Pilnie potrzebuje HASLO do BIOSA AWARD 2/2/96
: > Brat Mi czesto zmazuje cos z HDD bo zna to haslo!!

: Jezu! Co to sie dzieje!
: To teraz latwiej wziac ustawic cos kompie (zablokowac)
: niz zwyczajnie wziac brachola i z nim porozmawiac?

Ano - ujemne skutki komputeryzacji.
Porozmawiasz z bracholem, dziecko kupi sobie ksiazke o wirusach,
doksztalci sie, dorwie sie do komputerka, a tydzien pozniej na
twardzielu nic nie ocaleje. A braciszek bedzie sie tylko glupio
usmiechal - wszak tydzien temu wyjechal na kolonie i jeszcze nie wrocil :-)

J.