Re: Zig Zag kontra TPSA

Autor: Maciej Gruskos (gruskosm_at_wizard.ae.krakow.pl)
Data: Wed 22 Oct 1997 - 18:48:41 MET DST

Dariusz K. Ladziak wrote:

> Ja naprawde JUZ mam
> dosyc szybkie lacze - i sa momenty kiedy transmisja utyka np. w Nowym
> Jorku... i zabna kablowka ci tego nie przyspieszy.

Ale to chyba nie w tym rzecz. To ze mozliwosci tego modemu sa niezle
wcale nie swiadczy o tym zeby nic w tym kierunku nie robic.
Z tego co przeczytalem na sieci to taki modem ze swaja przepustowoscia
moze obsluzyc caly blok jak nie wiecej! A kiedys na pl.rec.telewizja
slyszalem ze taki modem kosztowac bedzie ok. 1600 zł. Skoro tak to
wypada po 160 zł na dziesiec osob. I co nie dasz tyle za mozliwosc
korzystania z sieci 24h/doba ?? Oczywiscie jest jeszcze sprawa
abonamentu, ale jak zobaczysz ile wydajesz na modem dzwoniac to tPSA to
chyba az takich oplat nie bedzie.
A co do predkosci. Jesli ja mialbym dostep 24h i staly abonament to mnie
wystarczy nawet 28.800! Jak cos chce zgrac (np. nowego Natscape'a) to
zostawiam, ide na herbatke i wracam jak przyjdzie caly.
A nie siedze jak teraz i licze ile jeszcze mam limitu zeby rodzina nie
wyrzucila mnie z domu i sprzedala modem.

Pozdrawiam.

--
|             Maciej Gruskos             |
|            oops_ on #amigapl		 |