Re: Zig Zag kontra TPSA

Autor: Pawel Czeladzinski (pawelcz_at_friko2.onet.pl)
Data: Wed 22 Oct 1997 - 18:10:45 MET DST

> A z innym (niz TP SA) provider'em to sie laczysz telepatycznie i juz za
> polaczenie nie placisz telkomunkacji polskiej???

Right !

Dla mnie osoby prywatne wykupujace konto u providerow to ludzie ktorzy nie
maja co robic z pieniedzmi. Firmy jeszcze bylbym w stanie zrozumiec ale
osoba prywatna ktora uzywa Internetu jako Hobby i wykupuje konto np. w
ZigZag to wrzuca te 35 zlotych (nie wiem ile tam teraz to kosztuje) w
bloto....